Tiedote 18.5.2020

18.05.2020

Vihdoinkin päästään nurmipinnoille pallon kera, tätä on odotettu! Seuran joukkueet aloittavat harjoitukset porrastetusti ma 18.5. alkaen pienryhmissä noudattaen Palloliiton ohjeistusta.

Pelaajien ilmoittautuminen joukkueisiin on avoinna seuran nettisivuilla, uudet ja (vanhat) pelaajat ovat tervetulleita toimintaamme mukaan! Uusien pelaajien ilmoittautuminen:
Junioripelaajan ilmoittautumislomake
Aikuispelaajan ilmoittautumislomake

Joukkueiden harjoitusajat ovat näkyvillä nettisivuillamme: Harjoitusajat

Palloliiton pelitoiminta alkaa 1.6. sarjaohjelmien mukaisesti, pelien asettelut on käynnissä ja toukokuun aikana pitäisi tulla julki pelipäivät suurimmalle osalle joukkueista.

1.6 alkaen päästään käynnistämään joukkueharjoittelu kunnolla koronarajoitusten salliessa max 50 hlö ryhmät.

Tavoitteenamme on järjestää kesällä 2020 perinteinen POP-futiskoulu 5-6-vuotiaille Turvan kentällä sunnuntaisin klo 16-17 olosuhteiden niin salliessa ja Palloliiton ohjeiden mukaisesti toimien. Tarkempi aikataulu futiskoulun alkamisen suhteen ilmoitetaan kesäkuun alkupuolella. Seuraamme yleistä tilannetta koulujen loppumiseen saakka ja pyrimme siihen mennessä tekemään päätöksen järjestämisestä, terveys edellä.

Jos jalkapallo on lähellä sydäntäsi, tule pelaamaan meille! Tai jos haluat olla auttamassa junioriurheilua, tervetuloa taustajoukkoihin! Haemme 1-2 valmentajaa junioreille sekä lisäksi kahta aikuista POP-Futiskoulun ryhmänvetäjäksi seuramme nuorten, mutta kokeneiden pelinohjaajien lisäksi. Palkkaa emme maksa toimihenkilöille, jolloin pelaajien kustannukset ovat seutukunnan halvimmat, mutta taatusti mukavaa seuraa ja onnistumisen iloa tarjolla, tule mukaan kivaan (siis oikeasti!) porukkaan!

Lisätietoja:
puheenjohtaja Kati Koskinen